Szanowni Mieszkańcy Gminy Skarszewy
Mając na uwadze dobro naszej społeczności, wychodząc naprzeciw bezpieczeństwu naszych mieszkańców i pracowników, w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną na terenie Polski.
Z dniem 24 stycznia wprowadzono zmiany w obsłudze klientów Urzędu Miejskiego w Skarszewach - zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającym Rozporządzenie ws. ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
URZĄD MIEJSKI JEST NADAL CZYNNY I DOSTĘPNY DLA KLIENTÓW OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. 7:30-15:30.
Z uwagi na sytuację epidemiologiczną zaleca się załatwianie spraw telefonicznie, korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), ePUAP lub osobiście w szczególnych przypadkach, po wcześniejszym umówieniu wizyty przez telefon pod numerami: 58 588 22 01, 58 588 22 02 lub 58 588 24 03.
Dostępne jest boczne wejście do budynku Urzędu (od strony Placu Zamkowego), główne wejście jest całkowicie zamknięte. Kontakt z Wydziałami Urzędu w celu załatwienia sprawy, odbywa się za pośrednictwem strażaka OSP, który wpuszcza do budynku klientów i mierzy przychodzącym osobom temperaturę.
Obsługa klientów Urzędu odbywa się z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego oraz zasad reżimu sanitarnego, w związku z tym klienci po wejściu do budynku są zobowiązani do:
- zakrycia nosa i ust maseczką,
- dezynfekcji rąk,
- zachowania bezpiecznej odległości od osób przebywających w Urzędzie,
- nieprzemieszczania się samodzielnie po budynku Urzędu,
- ograniczenia do niezbędnego minimum czasu pobytu w obiekcie,
- stosowania się do innych zaleceń obowiązujących w obiekcie.
Z uwagi na sytuację epidemiologiczną, w Urzędzie Miejskim zawieszono do odwołania wydłużony czas pracy w środy (15:30-17:30).
O dalszych zmianach będziemy informować na bieżąco.