Drukuj

Bądź na bieżąco! Zamów powiadomienia o wywozie swoich śmieci

Gmina Skarszewy uruchamia 1 stycznia 2021 r. system SEGREGO, który umożliwia mieszkańcom w wygodny sposób wyszukać swój harmonogram odbioru odpadów, a nawet zamówić przypomnienia o nadchodzących terminach wywozu śmieci czy płatnościach.

WYGODNIE NA DWA SPOSOBY

System jest bezpłatny, mieszkańcy mają do niego dostęp  na stronie: KLIKNIJ TUTAJ  i w aplikacji mobilnej „BLISKO” dostępnej na Android i iOS. Obie opcje udostępniają takie same informacje, podstawowa różnica jest w systemie powiadomień: na stronie internetowej możemy zamówić powiadomienia na skrzynkę e-mail, natomiast dzięki aplikacji będziemy otrzymywać przypomnienia na telefon i dodatkowo wszystkie informację będą zawsze pod ręką.

Korzystanie z SEGREGO w wersji mobilnej ma jeszcze jedną zaletę. Aplikacja BLISKO poza Gospodarką Odpadami w Gminie Skarszewy  udostępnia subskrypcję wiadomości od innych  lokalnych nadawców np. „Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego” czy „Koronawirus – serwis informacyjny”.

Instrukcja instalacji aplikacji w pdf KLIKNIJ TUTAJ

PRZYDATNE FUNKCJONALNOŚCI

SEGREGO daje mieszkańcom wiele korzyści:

WARTO WIEDZIEĆ

W dbałości o nasze środowisko pojawiają się coraz to nowe przepisy, które wymagają właściwej segregacji. Od 1 stycznia 2020 r. za źle posortowane śmieci grozi wielokrotne podniesienie opłat. Dlatego warto mieć pod ręką system SEGREGO - w razie wątpliwości ułatwi nam w prawidłową segregację. Pomoże nam w tym wyszukiwarka „gdzie wyrzucić” oraz kompendium wiedzy „warto wiedzieć”, w którym znajdziemy naprawdę wiele ciekawych informacji.

Zapraszamy wszystkich do pobierania i rejestracji w BLISKO !